FRAMTIDEN ÄR PÅVÄG


Just nu sitter jag och skriver på psykologi arbetet, okej kanske inte just nu när jag bloggar, men annars. Idag har jag hängt i skolan, fått skönhetssömn och pussat på Alex en stund. Framtiden slog till igår. Om jag väljer att plugga dirr efter gymnasiet kommer jag att flytta norrut. Eh, nej tack säger jag bara. Fast jag vill bli psykolog, visste ni det? Eller det kanske ni redan visste. As ball ju. Annars???? Idag har jag och några i klassen snackat skvaller om vad som händer i klassen. Saftigt ska ni veta! (Alexandra, fråga mig inte vad det är okej?). Menne, ska ta och bli tråkig nu och plugga. TVÅ DAGAR TILLS DET ÄR FREDAAAAAAAAG!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är det därför du inte är i skolan idag? För att jag inte ska fråga? JAG VILL VETA!!! Kommer tjata ihjäl mig Puss

2012-04-13 @ 10:36:23
Postat av: Anonym

ehhhhh jag var i skolan idag????

2012-04-15 @ 18:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0