choklaaaaaaaaaaaaad♥♥♥♥♥♥



Tjena mittbena! Ligger i sängen med choklad över hela mig, gillar't! Igårkväll var jag ute med gamle goa gänget för lite snack. Jag hoppas innerligt att vi fortsätter att hålla kontakten efter studenten. Vi har fan känt varandra sen 7an! Jag och broder proppade i oss choklad hos mig ända fram till DH började (antar att det bara är brudar som vet vad DH står för..) sen fällde jag lite tårar inför det avsnittet. Vädret var inte nådigt idag! Gick runt i dyngsura strumper hela dagen. Mannen min var snäll och lagade en väldigt sen lunch till mig idag. Glad blev jag :D Btw, har inte pluggat sen i torsdags. Känns så....konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0