Already fin de semana bitches


Hej Blogg1! Haha get it? Blogg1- Bloggen? Dagen har varit mucho bueno! Jag har varit alegre som en lärka och haft väldigt mycket divertido idag faktiskt. Det kanske beror på det fina tiempo? Hace sol y un poco calor hoy. Me gusta mucho! Idag har jag även estudiado mucho, más o menos tres horas (för de efterblivna betyder det inte svenska ordet "hora" utan timmar på spanska). Får panik när jag lämnar plugget en stund. What's happening to me? Nerd alert liksåm. Förövrigt ska jag snart bege mig till ett rånarområde för att göra lite ärenden. He-he. Har med mig Alex som sköld i alla fall. Sen ska jag packa och få lite mer ångest över att jag inte estudiar. Har't bra fram tills jag bloggar ikväll mis amigos! Te quiero. Si si.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0