18-04-2012


Satan i gatan vad jag kommer att kollapsa ner och däcka snart. Har pluggat de senaste 4 timmarna, ja jag har gått och blivit en nörd men ack vad det går undan. Duktig tjaj den där jentan. Tänkte ta en paus i någon timme nu, eller kanske en paus for tonight för min hjärna tåler inte mer. Ska ta en tripp i duschen (asså... inget snuskigt om ni tror det -.-) (åh vad konstigt det känns att göra de smileysarna när man inte är van och gud vad konstigt det känns att göra en parantes direkt efter en parantes), kolla på tv så jag får fyrkantiga ögon och dra hit pojkvännen så vi kan gosa lite innan jag drar till göteborg på fre. ADIÓS AMIGOS! SON MUY LOCAS PERSONAS MUCHO MUCHO EXTRAÑA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0