när jag har tråkigt..

- SKULLE DU HELLRE :
1. Pierca näsan än tungan? -
öhm, inget av det tack.
2. Vara seriös än rolig? – Definitivt rolig. Seriös är för tråkmånsar och gamlingar.
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Grön
4. brinna upp eller drunkna? - Drunkna tror jag, tänk att brinna upp? 
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar!

 

- RANDOM
1. Är du kär i nån? -
Som fan!
2. Sol eller måne? – Sol
3. Vinter eller höst? – Höst!
4. Vänster eller höger? - Höger!
5. Soligt eller regn? – Sol! 25 plusgrader också..
6. Vaniljglass eller chokladglass? – Choklaaaad

 

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu? –
22.23
2. Vart vill du bo? London, USA, Spanien, åh
3. Hur många barn vill du ha?- 2-3 :) namnet på pojken är bestämt - Liam! Flickan? Kanske Isabella.
4. Vill du gifta dig? - En vacker dag i Hawaii när det är solnedgång ja :)
5. Rullar du spagetti eller skär du den? – Skär som om det vore att en unge skulle käka det!
6. Har du ätit sushi? - Jajjemän. Is the shit!
7. Lyssnar du på nu? - Motherlover med Timberlake (hehe)
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 3. Inte goda heller..
9. Humör? – Sömnig men glad

 


- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon? -
Ja :)
2. Sjungit? - Hell yeah, every single day mate!
3. Blivit kramad? – Yes. Men just nu vill jag bara krama mammi ♥
4. Känt dig fånig? – Nope

5. Saknat någon? - Ja. Just nununu, saknar jag faktiskt broder min :(
6. Dansat galet? – Haha ja idag för Jason. Han kollade dock på mig med en löjlig blick och ville inte dansa med mig :/
7. Klippt håret? – I wish. Var fan är Ashley när man behöver henne?
8. Gråtit? - Nej.
9. Ljugit? - Skoja kanske men inte ljuga :) annars klipper mammi min toung.

- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? –
Haha ja sorgligt nog.... något jag ångrar 
2. Har du en hund? - Åh önskade att jag hade en. Har blivit kär i hundar den senaste veckan. 
3. Sover du helst själv eller med någon? - Det varierar då och då. Jag menar, vem tackar nej till en fet skön säng där du kan spreta på dina ben hur mycket du vill? (inget snusk) Och göra dina "knäpp" ljud på lakanen? Inte jag i alla fall!! Men jo, att somna i Alex famn är nog det finaste ändå.
4. Tror du på spöken? - Snarare andar. Fy.. nu blev jag rädd..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du och dina knäppljud på täcket chuck. saknar dig med bro som fan

2011-09-27 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0