en jävligt bra helg!








Önskade att helgen kunde vara lite till. Inte för att jag har söndagsångest men mer för att det har varit en av de bästa helgerna på länge! Fredagen failade lite med festen då jag och broder hade tråkigt. Men kvällen slutade fint ändå, dock lite synd om Alex som fick stå ut med mig på natten när jag var full. Men det gick :) Morgonen efter var det lunchbuffé på Rose Garden med hela feta släkten, vi firade kära Kim och hennes moder. SUSHI cravingsen är tillfredsställda! På kvällen blev det bastu med bastukillarna sen blev det film hos mig, gamla tider det ♥ och jag spenderade natten med pojkvän sen var det adjö. Packat klart, skrivit dagbok, pluggat och nu ska jag sova.
Inatt drar jag till Berlin. Ses på torsdag people! love/ jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0