2011-11-14 - asgarvens dag

Min dag har bara bestått av skratt, gapflabb, garv och ännu mer skratt! Första asgarvet var när Ems fick en penna i pannan, att se det från mitt perspektiv var definitiv crackin'. Efter lite synkoll joinade jag alex som hade gjort nån caramell latte. Och där fick jag även en jädrans massa asgarv så jag tillslut inte kunde hindra tårarna. Tänk om man hade filmat in mitt liv.. har tänkt på det förr.
Ehm, för övrigt har jag pluggat lite, fått massage av lillebror, kollat på Mysteriet på Greveholm samtidigt som jag käkat toast och stört mig som fan på min jätte finne på kinden. Inte Okej!!! Hoppas att den försvinner snart så att jag kan se ut som en människa igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0