tillägnad till min soulmate






allt.
Det är vad du betyder för mig - allt.
Du är världens finaste människa jag känner. Alltid glad, lättroad, världens torraste humor och min allra bästa vän. Chuck, jag hittar inga ord för hur bra du är. Det krävs mer än ett enda inlägg att beskriva hur glad jag är som har dig i mitt liv. Du har gjort mina dagar ljus rosa fyllda av glädje och skratt. Du är den personen som jag har delat de mest konstigaste stunderna i livet. Den personen som jag har skrattat mest med och gråtit mest med. Jag önskar att du följde med mig idag så vi kunde ha fede kul i Spanien tillsammans i tre veckor. Men nu blir det inte så, du stannar här och jag åker iväg. Vi är ifrån varandra i tre hela veckor. Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge men detta klarar vi. Tack för att du är en fin vän, att du ställer upp och gör mig glad. Du är finast, bäste älgbroder. Love you ♥

Kommentarer
Postat av: rebecka

Palla få mig att böla igen chuck :( jag saknar dig så myyyycket, längtar som en älgbajs till den 9 juni. love you too <3 och gissa vilken låt jag lyssnar på?? Fest i hela huset :) den påminner om gårdagskvällen i ditt rum, önskar jag kunde spola tillbaka tiden

2011-05-21 @ 11:44:35
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0