tillfredsställande

Gissa vem som äntligen har fått sina cravings tillfredsställande?? Har haft avokado cravings hela veckan och nu köpte mamma med sig två påsar. Nu är allt bra igen. Undrar ni varför jag har barntallrikar? Ni tänker säkert "Det är säkert Jasons" men då har ni fel! För det är faktiskt mina barndomstallrikar. Jag har tyvärr inte släppt taget om de och det känns fel att käka flingor eller bröd utan dessa. Känns fel att bli 18 om knappt en månad då haha. Och visste ni att det hette AVokado och inte ADvokado? Jag fick reda på det i veckan. Skumt..
Update: Men fyyyyyyy. Jag förvänta mig nåt godare med avokadon. Den smakade ju bajs. Så nu har jag överröst det med socker. Avokado var mycket godare när det var ADvokado :(

Kommentarer
Postat av: Denise

mahahahaa

Men vem har inte kanel eller russin eller yoghurt hemma :P

2011-03-17 @ 21:34:40
URL: http://denizes.se
Postat av: Denise

Ta mjölk istället haha och blanda ut det med såsmjöl :P

2011-03-17 @ 21:49:03
URL: http://denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0