söndagar ♥


Baksmälla.
Nä skoja bara med er. Jag mår 98% bra och allt står rätt till i mitt huvud, nästan. Saft är min älskling just nu, så himlans gott! Solen skiner denna söndag & senare ska jag fika med broder vilket gör dagen ännu bättre än vad den redan är. Och kanske, bara kanske, så cyklar vi till bo01 för att ta årets fina solbilder. Annars då? Jo jag är forfarande hes, värre än igår faktiskt. Nu har jag nästan ingen röst kvar. Juste ja, och igår i bonnalandet var super! Det blev inte som jag hade tänkt mig- det blev bättre. Och människor som jag inte hade räknat med att komma kom till kröket. Well I had a blast. Det blev inga super bilder heller, broder stod för bilderna. Gissa vad jag ska göra nu? Japp- OC ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0