röst som en man


Oj! Jag satte väckarklockan på 11 men stängde nog av den i sömnen, vaknade för 10 min sen.
Jahapp, min sista dag där jag kan sova hur länge jag vill, imorgon blir det nya tag. Träffa alla i klassen igen, ta igen all skit som jag har missat. För övrigt är jag fortfarande hes, och det har blivit värre med tanke på att jag har fått hosta också. Jag har inte sjungit på omkring 3 veckor och jag saknar det så himla mycket! Asså rent allmänt, inte bara sånglektionerna. Lite svårt att sjunga med när man har hög musik och rösten låter som en borrmaskin. Snälla stämband, bli bättre snart!
Kolla vad jag nyss märkte - inlägget publicerades 13.37, eliiiiiiiit. Awesome!

Kommentarer
Postat av: Adina

Kolla vad jag nyss märkte - inlägget publicerades 13.37, eliiiiiiiit. Awesome!



hahaha så härlig du är! nu sitter jag & skrattar...

2011-03-08 @ 17:57:35
URL: http://adinas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0