är det fredag idag?

Hej små tjockisar. Jag är uppe. Ni undrar säkert "Hmm vad gör hon uppe såhär tidigt, hon ska väl inte till skolan när hon är sjuk?". Ja kära ni, min lillebror är anledningen till att jag är vaken. Dricker te och kollar på Bilar. Hatar att ha ont i halsen, att dricka te för att göra halsen bättre är en MYT! Och jag låter som en man i rösten, en ank-man (en anka som är en hane), fint va? Äntligen helg? För er dock, jag har väl haft en veckas "extra lov" nu. Hade dock önskat att jag var frisk istället but but. Nu ska jag fortsätta att dricka mitt te och göra lillebror sällskap.

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHHAHAHA CHUCK KAN VI INTE RINGAS IDAG JAG VILL HÖÖÖÖÖÖRAA

2011-03-04 @ 09:10:20
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0