unlucky number

Jag måste nog hålla med om att 13 är en oturs siffra! Har inte haft så mycket tur idag, och till skillnad från igår då jag hade en relativt okej dag så har jag haft en sämre dag idag.

- Gick till Södervärn idag för jag trodde jag skulle hinna dit på 12 minuter, men jag kom 3 min försent till 131an! Gick i onödan alltså..
- Har alltså missat 3 bussar idag.
- Försökt men har verkligen inte pluggat ett skit av matten!
- Har inte käkat sötsaker på tyyyp 3 dagar, men idag föll jag för allt, krängde godis och chokladbollar..Är inte precis stolt men vadå, a girl's gotta eat.
- Har fått en finne trots att jag inte har käkat nåt sött (förrän idag alltså). Riktig wtf känsla..
- Och mina ögon klias något fruktansvärt!
Denna torsdag kan slänga sig i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0