studiedag


Godmorgon people!
Trots att jag har studiedag idag blir det ingen sovmorgon. Vaknade för en stund sen för att duscha och göra mig klar. Jag och becka bestämde oss igår för att käka på Rose Garden idag. Lunchbuffé, typ thai/kinesiskt mat (SUSHI!!) och nån god efterrätt till. Borde egentligen ta och plugga idag men äsch, plugg kan vänta. Jag ska se om jag kan få en tid hos frisören i veckan också, helst idag för jag pallar inte mitt ogräs till hår (kan man ens säga så?) way too long. Och förresten så har jag gått och blivit lite små beroende av läsk, majgad va? Jag är ju den tjejen som inte är så förtjust i läsk men nu?... Hoppas ni andra får en bra studiedag, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0