ska sova lite till..


Ehm, här ligger jag, stendöd och trött.
Vet inte om jag orkar ta mig till klassfesten i sandby ikväll. Vill bara sova just nu, och dricka litervis med vatten! Kvällen var as ball, kände 40% av människorna som var där, några kände igen mig från en annan fest, kan ju säga att mjölk är legend! Försöker komma på vilket citat av Gustav det var jag skrattade åt. Det jag minns är att jag och gustav låste in oss på toan, jag drack lite glögg och spottade sedan ut det i vasken och skrek till i panik om att det var blod jag spottade ut. As garv till max sen, Gustav rullade på toagolvet, + pratade han med filemon så file måste ha trott att vi var cpn. Äe, rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0