obsessed depressed at the same time


Onsdag avklarad!
Invigde mina så kallade "kofötter" till skor för året. Jag har släppt min feta blåa vinterjacka och börjat använda min vackra vita och tänker "snart är det vår imed att jag har bytat jacka OCH skor" men neeej, snart blir det minusgrader igen & på söndag ska det snöa. Hej blå jacka och vinterskor, välkommen tillbaka efter typ 2 dagar.. Har i alla fall haft en super ball dag då klassen hade en liten teater stund under turism lektionen. Och dagens största höjdpunkt var : när jag slog jack i Unicorn spelet!!!!! Fy vad glad jag blev! Nu är jag 1a på topplistan, så himla stolt!

Kommentarer
Postat av: Kimpow

>:D

2011-01-20 @ 00:08:12
URL: http://flaweddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0