Min söndag i bilder

Loppis, detta är bara 1/4 av det min kusin sålde. Crazy woman. Men jag fyndade en del!
Himlen idag, kors i himlen sägs bringa tur. Då hoppas jag på att kirra 2 MVG'n på proven på tisdag! Har dock inte pluggat ett skit, good luck chuck.
Fastnade hemma hos Kim efteråt för lite fika. AS GODA kakor, de godaste jag käkat, typ.

Kläderna/skorna jag fynda idag. NÖJD


Äntligen äger jag ett par låga grå converse. LOVE. Gissa priset? 50 kr!!
Och till sist, bootsen jag & Ashley krigade över. Blev mina till slut, jag ger mig aldrig när det gäller skor/kläder/smycken. Äkta warrior <3


Jao, det var väl allt jag hade att säga. Är helt slut. Känner mig så himla stressad, har så mkt att göra. En bra söndag alltså, ingen söndagsångest, fast nu börjar den smått komma... Back to reality people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0