jobbig klass?

HEJ jag är tillbaka efter vadå, 10 min paus? Jag hade 400 fina perfekta mail i inkorgen som jag skulle radera en dag när jag har tid. NU har klassens kära jack skapat en grupp där vi har skickat alla svar och frågor till provet och JAG SLUTAR ALDRIG FÅ MAIL. det bara rinner in och slutar aldrig. Så nu har jag omkring 450 581 meddelanden att radera. Hittar inte hur man tar bort den inställningen på fb. Sjukt jobbigt. Och grejen är att klassen diskuterar inte om provet, utan om bröstförstoring osv.. vilken genialisk klass man har va? & incestig (är det ens ett ord?)

Här är min fina underbara störda jobbiga klass. Jag trivs och är så glad som går i denna klassen :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0