dag 9- ett pinsamt minne


Oj, jag har nog upplevt många pinsamma stunder i mitt liv. Lite svårt att välja en och samtidigt komma på en bra också som jag kan dela med er. Det var nån gång i somras. Jag och rebecka väntade på en langarbil. Vi väntade as länge, cirka 50 minuter. Sen var det en bil som tutade. Vi tänkte "Äntligen!" Jag gick till bilen. När jag öppnade dörren var det en man som vände sitt huvud mot mig med hela munnen full med en fet hamburgare som han höll i handen. Han såg relativt förvirrad ut. Jag visste att jag hade öppnat fel bil. Det var ingen langare.
Jag- eh vad gör du här?
Han- jag väntar på min kompis.
Jag- aha, hejdå!
Smällde igen dörren och dog av skam.. När jag berättade det för becka dog hon av flabb. Man gör faktiskt fel ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0