dag 8- ett ögonblick


Det var nån solig dag sommaren 2008. Jag var på sjukhuset och hälsade på mamma och min nyfödda lillebror. Den här dagen var den första dagen jag fick hålla honom. Han var så liten och jag vågade inte ta upp honom för jag trodde att han skulle gå itu. Men sjuksköterskan hjälpte mig och visade hur man gjorde. Jag ser fortfarande hans lilla oskyldiga blick framför mig. Han kollade på mig med sina små bruna ögon. Han luktade så gott, ni vet lukten av bebis? Ett ögonblick jag aldrig glömmer. Idag är han 2 ½ år gammal och är en liten pain in the ass. Och världens sötaste lillebror.

Kommentarer
Postat av: rebeckae

åh det är ju faktiskt jag på din bakgrund

2011-01-08 @ 16:52:00
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0