dag 7- min bästa vän


Hur ska jag kunna beskriva min bästa vän i bara ett inlägg? Hon betyder verkligen allt för mig. Vi har känt varandra i 4 ½ år nu men varit bästa vänner i ett år. Vi insåg väl sommaren 2009 att vi klickade. Jag har aldrig haft en sån här bra vän under tiden jag har levt på denna jord. Hon förstår mig på alla sätt, fattar när jag är arg, när jag är ledsen och glad. Vi skickar nästan aldrig smileysar på sms/internet och ändå fattar vi vilket humör båda är på. Hon är den mest konstigaste, onormalaste men världens snällaste människan jag känner. Jag är verkligen glad att vi fann varandra, glad att hon är min bästa vän för j
ag vet seriöst inte vad jag skulle ha gjort utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0