dag 6- min dag


Tjena tjena! Redan torsdag natt, 3 dagar till school begins, jag har världens största leende, kan knappt vänta att dra till skolan och träffa alla igen.. not..
Min dag har varit chill, trevlig och as ball!! Det började med att jag snoozade min väckarklocka några gånger innan jag tvingade mig ur sängen vid 1. Anton kom hit, vi kollade på film och hade allmänt trevligt. Sen kom broder hit och vi drog till stan för att träffa gänget. Jag och broder var lite sneaky och klättrade över där de bygger vid citytunneln vid triangeln. Årets första äventyr för trävling. Har skrattat åt massa random grejer som vissa i gänget har sagt. Och nu sitter vi och planerar inför morgondagen då vi sticker till Köpenhamn! CAN'T WAIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0