dag 30- En ball bild på mig + 10 fakta punkter om mig



1. Är beroende av sötsaker, går inte en dag utan det.
2. Är världsbäst på att käka långsamt. Frukost på 40 min yes!
3. Säger "ball/ballt/balla/bull/bulla/ofta" alldeles för ofta
4. Att sjunga är min passion
5. Älskar att dra ut på dansklubbar
6. Har skrivit dagbok varje dag sen 2005. ÄT DET!
7. Föredrar vatten framför läsk, allvar asså, ogillar läsk.
8. Skrattar åt det mesta, och när jag väl börjar skratta kan jag inte stoppa det.
9. Gör nåt konstigt knäpp ljud på mitt lakan för att jag ska kunna somna (brukar göra det på mina jeans också och då tänker jag inte klart).
10. På morgonen står jag framför spegeln för att jag har beslutsångest över vilka ringar jag ska ha. Vilket gör att jag missar bussen och därför kommer försent till skolan.

Måste bara lägga till en extra
11. Har en tvångstanke, innan jag går och lägger mig går jag alltid till köket för att trycka till lite på kylen så att den inte är öppen. Har gjort det varje kväll sen jag vet inte hur länge. Sjukt wierd..

Kommentarer
Postat av: rebecka

punkt 11 är ren chuck punkt, klart man inte vill att ens älskade mat ska må dåligt i kylen!!!!! stolt bro här

2011-01-31 @ 15:46:25
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0