dag 17- mitt favoritminne

Om jag får välja just ett favoritminne så tänker jag tillbaka på när jag Ashley och Kim var små. Vi var med varandra 24/7, vi var som klister. När det var lov var det en självklarhet att vi skulle ses och ha sleepovers. Vi gapflabbade varje gång vi sågs, pratade hemlisar, gjorde hyss på natten, kunde spela The Sims hela dagarna. Lekte förhäxad och en prinsessas dagbok. Men framför allt så minns jag hur nära vi var/är och att inget kunde/kan gå emellan oss. Jag är lyckligt lottad som har kusiner som de. Två av mina bästa vänner, definitivt!

Då:


Nu:



Kommentarer
Postat av: Limpan

Ni två är helt ovärderliga för mig! Will love you forever!

2011-01-18 @ 14:03:40
URL: http://flaweddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0