dag 13- innan jag dör

Jag vill göra jätte mycket och uppleva det mesta innan jag tar och blundar för alltid. Många hade nog skrivit "Hoppa bungyjump, badat med delfiner, norrsken etc" men jag hade aldrig fått för mig att göra det, jag är höjdrädd & för övrigt är jag inte som alla andra utan snäppet coolare. Lite svårt att komma på allt jag vill göra nu. Ska försöka göra en liten mini lista här nedan i alla fall.


* Se Kings Of Leon live
* Sjunga inför en mega stor publik på en stor scen (trots scenskräcken)
* fylla 18 och ta studenten (haha)
* Bilresa genom Europa
* Åka till USA
* Skaffa en tatuering
* VÅGA
* Gifta mig
* Bli upp över öronen förälskad
* Kyssas i regn (drömt att min första kyss skulle vara så men nope)
* Besöka New York helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0