dag 11- mina syskon


Ball att skriva om detta igen, har ju redan skrivit lite om min lillebror men vi kör igen då! Plutten min heter Jason men ibland kallas han för James (hans andra (tredje?) namn). Han föddes en sommardag 2008 vilket betyder att jag är 15 år äldre än honom. Min första reaktion var "UE!" när mamma berättade att hon var på smällen. Hahah snacka om att vara glad..Han utvecklas as snabbt, pratar ständigt och är verkligen smart för att vara en 2 åring. Många har trott att han var en flicka med tanke på hans hår, nu har vi klippt honom i alla fall. Han är nog en av de mest envisa människor jag känner, trots det är han världens sötaste lillebror!

Kommentarer
Postat av: rebeckae

det var duuu som trodde han var en flicka pga håret din chuckis och envisheten har han efter dig lätt bro

2011-01-11 @ 20:00:06
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0