dag 1- presentation


Jag heter Jennifer, är 17 år och fyller år den 9 april. Så i år blir jag äntligen 18 bast! Jag är en onormal (ja du läste rätt), glad, oftast positiv, spontan och en impulsiv tjej som älskar att sjunga. Jag har sjungit sen jag var 6 år gammal och det har bara växt som min passion för varje år. Jag går i en glad och störd klass på John Bauer gymnasiet i Lund inriktning turism. Jag verkligen stormtrivs. Gillar att få andra att skratta och gillar själv att skratta, är väldigt lättroad och det ser jag som en positiv egenskap hos mig. Jag är väldigt självisk och ibland envis (jag säger bara- typiskt vädur). Är beroende av sötsaker och smycken (okej konstig kombination men ja), samlar på ringar! That’s all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0