plutten tar efter mig


Jason ville att jag skulle bära honom så han kunde åka flygplan (ni fattar hoppas jag) så jag tog upp och honom och snurrade honom tills han blev yr.
När jag ställer ner honom säger han:
- Mamma, jag kan inte gå!
Och vimsade runt på golvet. Man kunde tro att han var full, hahaha. Jag skrattade skit mycket. Sen ville jag inte leka mer utan käka middag men jag fick inte, för han började springa efter mig, och ni vet hur jag blir när jag blir jagad (skit skraj) så jag börjar springa. Sen lägger han sig ner på golvet efter några varv och säger :
- DU är ball jen, Du är ball!
Jag var tvungen att fråga honom om han kunde upprepa det. Så stolt jag är. Så nu kan han säga ordet Ball OCH sjunga vissa delar av Breakeven. Hur duktig??

Kommentarer
Postat av: rebecka

så han sa det på riktgt??? jag trodde du hittade på. såå duktig han är dåå

2011-02-02 @ 20:39:46
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: Luffsande limpan

åhhhh så sött!

2011-02-02 @ 20:56:06
URL: http://flaweddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0