un extraña noche

Gissa vem som är 18????????????????? JAG! Fyfan vad gött det känns att äntligen vara myndig! Gårkvällen var lite random och galen. Och ja jag är bakis för er som undrar, eller nej jag var bakis. Nu är jag hur pigg och normal som helst. Emma är nog den mest galnaste och stördaste människan man kan vara full med. FY vad jag har saknat att festa med dig kvinna!♥
Min önskan slog in- solen skiner idag! När jag såg att solen sken fick jag världens fetaste leende & när jag kom på att jag fyller 18 idag, log jag ännu mer så käken nästan föll av. För att sammanfatta allt snabbt så är allt underbart just nu. Och när jag kollade på mobilen när jag vaknade fick jag ett väldigt fint sms av Anton :')
Livet är så fint. Gud vad positiv jag blev helt plötsligt, hha! Uppdaterar förmodligen tonight, if not- byebye minderåriga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0