sovmorgon kan vara underskattat

Åh sovmorgon är något av de härligaste sakerna som finns och det är inte ofta jag får sovmorgon. Men när jag väl får det uppskattar jag det väl och kan ligga i sängen till 3 på eftermiddagen. Däcka 1 inatt och imorse såg jag att jag hade fått ett missat samtal av Mr Anton 20 min efter att jag hade däckat. Fyllosamtal?
Det blev lite wierd igår och oplanerat. Jag bestämde mig för att träffa gänget, men sen fick jag ett oväntat samtal om en fest som sedan inte blev av. Vi tog en promenad till Bo01 och jädrans vad vackert det är där på natten. Och jag frös inte ett skit! Trots de tråkiga gråa molnen, regnet så är det ändåN varmt. Men det hade inte skadat med liiiite sol.

Jag tror nog att jag ska plugga i en timme eller två idag. Sen ska lite trevligt folk komma hem till moi ikväll (förhoppningsvis).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0