Dagarna som gått


Är våren kommen? My ass, det regnar hela tiden..

Igår blev vi och spanjorerna bjudna på "frukost" i skolan. Inställda lektioner fram till 12, gööttt.


Spelade lite bowling med spanjakasen

Idag möblerade vi om lite i klassrummet. Kreativt eller hur?

Har haft fullt upp sen spanjakasen anlände i le Suede. Har spenderat all min tid till att ta hand om min spanjor, umgås med mina klasskamrater och klaga på vädret som aldrig blir bra. För övrigt skiner solen starkt idag trots att det blåser som fän. Efter skolan ska vi säkert hitta på nåt ballt att göra och ikväll blir det kvällshopping. Imorgon är det äntligen fredag och om 2 dagar fyller jag 18 år = partaaaaaaaaaaay!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0