Tack hej fuck dig


Min dag i skolan har varit as ball! Har skrattat som en gnu hela dagen. Både åt löjliga och seriösa saker. Borde egentligen göra mina skolböcker sällskap men istället bloggar jag och bläddrar igenom papper vi har fått hemskickat från olika partier. Sjukt va? Av alla människor, jag? intresserar mig inför valet 2010? jepp. Samtidigt är det 7 månader till jag fyller 18!!! Det har fortfarande inte slått mig än att jag blir myndig nästa år.
I och med att det är torsdag idag och det bara är 1 dag kvar till helg tycker jag att jag lämnar mina skolböcker ifred i väskan & drar ut istället. Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: rebecka

ey chucksmuck du kom aldrig ut

2010-09-02 @ 20:51:29
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0