sjuk som ett tard

Här ligger jag i sängen och är sjuk. Har legat i sängen i över 24h nu och bara sovit. Har varken ätit eller druckit. Från 1 inatt spydde jag fram till väckarklockan ringde vid 5. Snacka om att känna sig as arg att inte få följa med på klassens äventyrsresa idag! Just nu grillar klassen säkert marschmallows framför en brasa och har allmänt trevligt tillsammans medan jag får ligga här och bo som en jävla grottmänniska! Varför just idag?? Jag hade sett fram emot denna resan så mkt. Och det hjälper verkligen inte att min mobil inte funkar heller..

Kommentarer
Postat av: Denise

chuuuuuuuuuuuuuuuck :( jag ringer dig när jag kommer hem imorn, slutar 4

2010-09-07 @ 21:34:03
URL: http://www.denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0