Vet ni vad? Packning är inte min grej


Jag avskyr att packa, en av de värsta sakerna jag vet.
Okej jag överdrev en smula kanske.. Men jag har hållt på i cirka 3 timmar just nu. Men när vi åkte till Sälen i 5 dagar packade jag i nästan 8 timmar.. med långa pauser såklart :) Har sagt adjö till min kära broder, saknar henne redan. Sen har jag separationsångest från mamma och lillebror också, alltid. Låter löjligt men ja så är jag. Min resväska är överbelastad med linnen m.m, smycken.. glömmer hela tiden bort att jag ska shoppa där också. Har ingen våg heller så jag vet inte om det är 20 kg or not. För övrigt är jag as taggad inför imorgon. Skönt att lämna Malmö. Nu när det är skottlossningar överallt. Malmö är en konstigt stad.
Nu ska jag fortsätta packa så att jag inte går och lägger mig 3 inatt. Ska upp 05.30 imorgon bitti. Joy. Hörs om en vecka people! Looooooooove Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0