Torsdag 101014


Jag är speedad som bara den just nu!
Sitter här helt rastlös och har ingenting att göra (not). Har tusen grejer att göra faktiskt. Imorgon är det äntligen fredag, en dag jag har sett fram emot. Dock har jag inget kul planerat förutom att kanske umgås med gänget (som vanligt). På lördag blir det iallafall fest nånstans i Limhamn.
Mamma har äntligen köpt hem pepparkakor (!!!), jag har tjatat och tjatat och nu befinner de sig i vårt skafferi. Nu väntar vi bara på pepparkaksdegen.
Hösten är ändå mysig, med alla löven som skiftar färger. Så länge solen skiner är allt bra. Sen har jag lyckats inviga mina nya skor från H&M. I Love. Nä nu ska jag ta och kolla på reprisen av Paradise Hotel (förstår inte riktigt vad alla har emot den serien?). Oj, detta inlägg blev ovanligt långt med, konstigt nog, väldigt många parenteser. Så får det bli. HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0