Tillägnad till bruden som alltid får mig att skratta


Hur länge har vi känt varandra nu? 4 år?
Hur länge har vi varit nära vänner? 1 år? Så mycket som har förändrats på så lite tid. Snart sitter vi i varsin rullstol, 80 bast och snackar gamla minnen. Tiden bara rinner iväg känns det som. Du är galen, konstig, glad, lättroad, torr, klumpig, senil och helt enkelt en underbar vän. Så mycket som vi har gått igenom med varandra. Tårar, skratt, trillat omkull med cykeln, haft skratt attacker i toaletter, blivit jagad av en katt, promenerat i nästan en mil i skyhöga klackar, varit på dubbeldejt, bakat failade kakor (varje gång, undrar när vi lyckas få de rätt) och ja mycket mer som kan göra en hel bibel.
Imorgon lämnar jag dig, igen för typ 3e gången. Vi klarar det, vi klarade Öland, inte sant? Men att separeras från dig broder är en av de hemskaste sakerna som finns. Att separeras från sin halva, från sin broder, sin bästa vän.
Tack för att du alltid fått mig att skratta, för att du har stöttat mig och för att du har varit 100% onormal med mig. Träd, chuck, Älgbroder, Rebecka Tidfält Braun, bästa vän, - du är bäst <3
/Bäste Grävling.

Kommentarer
Postat av: rebecka

åhhh chuck jag gråter och skrattar när jag tänker på allt vi varit med om, seriöst vi borde skriva ner det i våra dagböcker. typ en dagbok om trävling! fyfan vad störd och bra du är manjana<3

2010-10-22 @ 09:53:38
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0