And it really makes me wonder . .


Ovanstående bild - två allmänt störda brödrar som ska erövra världen en mysig regning dag.

Herregud vilken dag!
Jag är helt utmattad. Och dansen var för en gångs skull roligare än vanligt. Lite mer fart. Jag hoppas att jag får träningsvärk imorgon. Har jag sagt att jag älskar träningsvärk? För då vet man att man har presterat bra! Missade kvällens Grey's avsnitt och blev rätt så besviken.
Försöker leta upp avsnittet på nätet men hittar inte det rätta! Och har jag berättat att MSN är riktigt stressande! Alla orangea blinkande saker och ljudet.. åh, as jobbigt. Enligt folk som bor ute på landet (lomma, staffanstorp..) snöar det. Äntligen vinter eller?
Äsch, om exakt två dygn är jag ute och roar mig i nån spansk stad! Moder min kom på att hon inte visste kombinations koden till min resväska, kul att jag står här utan resväska två dagar innan.
Imorgon är schemat fullt upp för mig! Galet. Puss! Oj, alldeles för långt blogg inlägg..

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHAHAHAH VERKLIGEN TVÅ STÖRDA BRÖDRAR

2010-10-21 @ 15:18:48
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0