So I won't hesitate, no more, no more. .

Nu börjar verkligen vinterkylan komma till Skåne. Inte okej! Vet att det är december (redan!!) nästa vecka, men snö ska fan inte komma än! Snön ska komma veckan innan julafton och lägga sig fint på marken. Har suttit och rå pluggat en stund nu, plugg är fan mitt liv nu (sinnes). Jag har haft en trevlig dag i skolan också, skratt attacker åt bönor, skratt åt att jack bet på min macka utan anledning (ue) och allmänt cp prat med mina störda vänner. By the way, Oskar Linnros biljetter är just nu beställda! Check!
Såhär buttra/tardiga och frånvarande blir jag och broder när vi inte har träffats på länge & inte kommer att träffas på länge heller................ Ogillas till max!

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHAHAHHA VILKA TARDS OCH MANJANA JA WE SUCK

2010-11-23 @ 23:25:57
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0