Säg hej till min nya dator!


Ä n t l i g e n har jag fått min nya dator från skolan!
BIG love ska jag säga! Sjukt skön att skriva på, liten och fin. I like! Inga klagomål alls. Jag förstår inte varför flera elever på skolan klagar över vår dator, den är hur fin som helst och de klagar för ingenting. Jävla ettor. Nu får vi gå och bära runt dessa datorer varje dag, fram och tillbaka. Jobbigt men lätt värt det!
Imorgon har vår skola innebandyturnering, och vår klass ska ha jultema, vilket innebär att hela klassen ska klä ut sig till något juligt. Själv ska jag vara lucia, höhö. Lite svårt att springa i långklänning kanske men det är jultema! Nu ska jag fortsätta att utforska & njuta av denna fina vackra underbara dator. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0