Någon vandrar i min trapp

Jag är sjukt rädd just nu. Kom nyss hem från en myskväll med gänget hemma hos David, och jag ska säga att jag hade en jädrans tur att Omar var med mig nu när vi gick hem. Under de senaste dagarna har en random man vandrat runt i vårt trapphus, hissen kommer från källaren när jag kommer hem om nätterna. Och nu stod han där igen, i trapphuset, sen gick han in i hissen och stod där ett tag innan han åkte ner till källaren igen. Wtf? Sen skickade han upp hissen till oss igen. Jag var lätt beredd på att dö när Omar tvingade in mig i hissen. fyfan. Vad i helvete hittar denna cp mannen på i vårt trapphus? Och han åker upp till min våning också, skum dude. Har lust att ta och ringa MKB och be de kolla upp det. Typ sätta upp övervakningskameror eller nåt för jag är jävligt rädd.
Är nojjig och tänker att denna snubbe sitter nere i vår källare och lagrar en bomb... låter löjligt men mina tankar är inte att leka med!
Nu ska jag försöka sova (not) för imorgon ska jag upp tidigt. PUSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0