Lose my money honey



(Hade jag ägt en macbook eller haft photobooth hade min dator krashat pga egobilder..)
Sitter hemma hos broder och lyssnar på Miami 2 ibiza av Swedish house maffia. Väntar på att hon ska bli klar med middagen så vi kan sticka ut med gänget. Jag är spänd, och jag vet varför.. Har haft en trevlig dag på stan med mina kusiner och rebecka ofc. Men mina fötter är totalt döda, det var nog inte så smart att använda mina kofötter till högklackar när jag vandrade runt på stan i flera timmar. En klocka, strumpbyxor, ett par jeans, en vacker kofta och en dräkt till morgon kvällens halloween fest fick följa med mig hem! Fett nöjd!
I'm out, ciao babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0