Inför vintern 2010

Eftersom jag ändå inte har någonting för mig denna ljuvliga kväll kan jag lika gärna skriva ännu ett meningslöst inlägg.
En lista på vad jag vill göra denna vinter.
- fika med mina underbara vänner
- julpynta
- inskaffa mig något fint varav en av de sakerna är ett par snygga högtalare
- Köpa pepparkaksfil
- Dricka tonvis med julmust (trots att jag inte är ett fan av läsk) & glögg!
- försöka att ta tag med att renovera mitt rum
- åka till köpenhamn
- fortsätta att ha mysiga kvällar med gänget
- inskaffa mig en vacker iphone 4
- få överflöd av chai latte
- bara njuta av denna mysiga vintersäsong

Kommentarer
Postat av: rebecka

du kan checka av en av de punkterna chuck och du vet nog vilken jag syffffftar po man

2010-11-14 @ 20:16:22
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0