all these times are hard, don't give up on me baby


Halva natten spenderades på retro i DK med steff & Carro.
En av de roligaste ute kvällarna ska ni veta! Dansade tills svetten rann. Kändes som om det var mer svenskar än danskar där. Somnade till på stationen vid 5 när vi väntade på att första tåget till malmö skulle gå. Kom hem 7 imorse. Idag är jag riktigt seg, har umgåtts med min kära kusin och sedan varit ute i kylan med gänget med lite "snöbollskrig".
Medan det blåser för fullt ute & hela Malmö är täckt med 1 meter snö på marken sitter jag i min säng, trött, seg och vill bara ha en mysig och lugn lördagskväll för en gångs skull. Mamma har bakat lussebullar, det luktar jul i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0