To say goodbye

Ja, då är allting klart (not). Skulle packa, eller jag började packa men det sket sig. Jag gick hem till rebecka istället och fick värsta fina överraskningen. En vackor present och ett fint skrivet brev där jag blev tårögd. I paketet var det en älg, en fin älg. Tack träd<3 Vår sista kväll tillsammans spenderade vi ute med en påse godis och två mjukglassar. Som vanligt tog vi galna bilder och asgarvade åt de senare. Slutet var värst, då vi skulle säga hejdå vid dörren. En kram och tårar fälldes. Nä, sånt här hatar jag. Trots att det bara är två veckor känns det inte bra. Men jag har iallafall haft en perfekt kväll där jag fick umgås med min bästa älgbroder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0