poliser & brandbilar

Jag satt här framför datorn i lugn och ro. Hörde massa ambulansljud och störde mig jätte mycket, tänkte - vafan har nu hänt i malmö? Jag kollade ut genom mitt fönster och såg ambulansbilar, brandbilar och en polisbil. Plötsligt blev jag nyfiken. Sprang tvärs över lägenheten, till balkongen och kollade ner. En fet brandbil hade stannat precis utanför min port. Många brandmän & poliser stod utanför och kollade upp hela tiden. En fotograf var såklart på plats. Det enda jag vet är att det har hänt någonting på högsta våningen. Vad, får man veta imorgon. Hade inte röven till att gå ner och fråga poliserna enligt ett visst träd. Men nu har alla stuckit. Jag satt ute i balkongen och tänkte 'om jag sitter här, tänk om jag ser en kropp bara falla ner...' dum tanke, men ja.
Och mamma gick skulle komma upp för typ 15 minuter sen, men ändå är hon inte hemma. hmmmmm, undrar var hon har fastnat??

Kommentarer
Postat av: Anonym

TJOCK

2010-03-09 @ 17:17:24
Postat av: jennifer

FETTO :D

2010-03-09 @ 17:22:23
URL: http://jencity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0