it sucks to have plans

Lillen & jag.

Fick nyss reda på att jag kanske inte kan träffa en enda själ i helgen. Jag som hade planerat att träffa kompisarna och säga hejdå innan jag åker iväg :/ vi får hoppas att jag får tid ändå. Aldrig att jag åker utan att säga hejdå. Skön tisdag. Kunde inviga min vårjacka. Men när jag gick ut ur skolan vid halv 5 hade solen plötsligt lämnat oss och molnen hade kommit. As kallt, vad tänkte jag med egentligen? Våren kommer väl inte förrän i april. Trots att jag inte ens har åkt iväg än har jag redan hemlängtan. Skumt.
Var på hälsosamtal idag, skolsköterskan sa till mig att inte lyssna på musik genom hörlurarna för ofta, pfft på det. hörlurarna är mina örons bästa vänner. Åker man långt med buss måste man ju. Och en ny tanke väcktes till liv........oj! vilket ovanligt långt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

my ass att inte lyssna i hörlurar och vaaaaaaa tanke du

2010-03-16 @ 19:35:03
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0