In school

Jag skrev nyss färdigt mitt franskprov! Inte ett dugg nervös var jag trots att jag pluggade i en kvart igår kväll. Jag var 94% säker på att jag skulle faila med alla svar, men när jag väl fick provet flöt allting på. Jag skrev plötsligt på franska. Hmmm, talang eller bara lätt för språk vid vissa tillfällen? Men jag tycker fortfarande att franska är hemskt och tradigt. Men lyckas jag få ett G på detta prov fortsätter jag kursen fram till sommaren. Det är trots allt bara 10 veckor kvar till sommarlovet (praktik, lov och sälen resan).

Om en kvart går jag ner och har sång lektion för veckan. Och det slog mig nyss, för första gången på läänge, har jag inte ångest på en tisdag. Jag tror att det vackra vädret påverkar det mesta :)

x


Kommentarer
Postat av: ellen

haha, härligt att det gick bra på provet! vädret är underbart.



kram

2010-03-02 @ 16:50:07
URL: http://ellendellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0