Walking on the moon

Jaupp, när vi tre umgås uppstår det tusentals galna bilder..
Vi shoppade idag, jag köpte en del, & jag köpte ett plagg som är den bästa jag har gjort hittills i sommar! Avundsjuka uppstod av Kim & Ashley ;) Framåt kvällen gjorde jag min moder en stor tjänst och stannade hemma för att passa plutten. Men det löste sig, gänget tog sig hit! Ännu en vecka av sommarlovet har gått och jag börjar få små ångest för att vi närmar oss skolan. Min helg har varit suverän, men som sagt, varje dag är helg nu när det är sommar! Nu ska jag blunda, godnatt!

Kommentarer
Postat av: TRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄD

träd fick lite tårar i ögonen när träd såg bild på grävling, saknar dig ännu mer nu ju cp chuck :(

2010-07-20 @ 18:27:25
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0