vad gör man en sån här seg torsdagsmorgon/dag?

Jag bokstavligen sitter här framför datorn och försöker hålla ögonen öppna. Jag är så jävla trött idag. Beror nog på att någon väckte mig en gång i timmen hela morgonen från 8.30. Denna någon är nog mamma. Hon ringde varje timme med minst 20 signaler. Envis or what? Lat som jag är svarade jag inte.
Har just käkat gamla rester av tacosen som vi åt för någon dag sen. Ja, är man äcklig så är man äcklig. Om fem minuter ska jag egentligen befinna mig i stan med kusinerna. Men iom att jag vaknade så sent och att mitt ansikte mer än gärna inte vill vistas i ljus så blir det inte så. Som vanligt får man skjuta fram det. Heter man Jennifer får man räkna med att aldrig komma i tid. Så är det bara.
Nu ska jag försöka komma ifrån datorn och göra mig i ordning (som om det kommer att hända).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0