I wish my wallet was fatter than Santa Claus

Kollar runt lite på olika hemsidor och vill bara klicka hem massa plagg, väskor och framförallt SKOR! Varför kan inte min plånbok vara tjock? Girls have needs! Åt lite av gårdagens chokladbollar - fyfan vad äckliga de har blivit! Smakar smör blandat med pencellin. Ska kasta hela högen sen. What a waste.
Har blivit lite sugen på att läsa böcker! Kim kom förbi innan och tog mitt lånekort. Imorgon ska hon storlåna böcker till mig. Guess what? Jag ska börja läsa twilight och Harry Potter. Har alltid kommit till en viss sida, men sen stänger jag boken och lämnar tillbaka den. Nu när jag har all tid i världen ska jag bli en läsnörd och lära mig nåt nytt varje dag. K-U-L!

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

haha jag menar det... haha har så mkt kläder helt sjukt!!!!



läget sweet?

2010-01-09 @ 22:55:24
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: EN MASJÄVEL

Hihi tack!:D



Släng in en snygg eader bara så THATS IT! Det är det som behöve i en snygg blogg! : D



Läget?

2010-01-10 @ 12:57:29
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0